سلامتی

عادت هایی که کمک می کند زندگی طولانی تری داشته باشید

با الکل قطع رابطه کنید

ساعات بسیار زیاد خوشحالی باعث می شود زمان نه چندان شادی در راه باشد. اول، این مسئله وجود دارد که خوردن غذا اغلب جایگزین زمان شما در باشگاه می شود. به علاوه، با گذشت زمان، مصرف بیش از حد الکل می تواند خطر ابتلا به فشار خون بالا، بیماری قلبی، برخی سرطان ها و زوال عقل را افزایش دهد. وایت توصیه می کند برای جلوگیری از افزایش وزن و اثرات منفی مصرف بیش از حد بر سلامتی، حداکثر یک وعده برای زنان و دو وعده برای مردان الکل در روز مصرف کنند.

به متابولیسم خود کمک کنید

به نظر می رسد که بدن ما در دوران جوانی، بدون نیاز به هیچ کمکی میتواند به صورت موثر کار کند ولی باز هم باید با افزایش سن ، برای حفظ سلامتی و همینطور وزن خود، به متابولیسم بدن کمک کنیم. متابولیسم بعد از 25 سالگی دقیقا در هر دهه میتواند حدود 2 درصد کاهش یابد که این امر باعث افزایش وزن ناسالم و ناخواسته در افراد میگردد. وایت در این مورد گفته است : متابولیسم و خوردن 6 وعده غذایی کوچک در روز میتواند موثر باشد.

از اختلالات خواب پرهیز کنید

تلویزیون را خاموش کنید، گوشی خود را زمین بگذارید و بدن خود را خاموش کنید. وقتی نوبت به تناسب اندام و سلامتی می رسد، خواب در صدر فهرست نیازها قرار دارد. بد غذا خوردن می تواند بر خواب تأثیر بگذارد و ورزش نکردن نیز می تواند خواب را مختل کند. خواب خوب همچنین برای رسیدن به اهداف شکم صاف شما بسیار مهم است، که خوب است زیرا قرار است عمر طولانی تری داشته باشید، درست است؟

برای یادگیری چیزهای جدید تلاش کنید

تاکر می گوید: “به یادگیری چیزهای جدید در طول زندگی خود ادامه دهید. وقتی مغز خود را تحریک می کنید و آن را فعال نگه می دارید، به کار شما ادامه می دهد. همچنین حس داشتن هدف را افزایش می دهد.”

از محصولات معمولی و طبیعی در برنامه های روزانه بهداشتی استفاده کنید

“مصرف روزانه ادویه های مختلف رایج (هیچ چیز عجیب و غریب) متون علمی گسترده ای را برای حمایت از اثرات فارماکولوژیک انسان ایجاد می کند. [سعی کنید از] دارچین (برای کنترل قند)، زردچوبه (برای التهاب)، دانه کرفس (برای فشار خون)، هل (برای ضد فشار خون استفاده کنید. ایرا اس. پاستور، مدیر عامل شرکت پزشکی احیا کننده Bioquark Inc می گوید: اثرات فیبروتیک) و میخک (برای پیشگیری از پیوند متقابل).

روغن اسطوخودوس را امتحان کنید

Perepyolkina می گوید: “برای خواب عمیق و انرژی بیشتر در صبح، چند قطره اسانس اسطوخودوس را روی شقیقه های خود بریزید. این بهترین اسانس برای آرامش است.”

با وزنه ورزش کنید

“ورزش های تحمل وزن می تواند به کاهش کاهش استخوان کمک کند. وزن دادن به استخوان ها با راه رفتن، دویدن و/یا بلند کردن وزنه باعث تحریک رشد استخوان جدید می شود. ورزش همچنین می تواند به سالم نگه داشتن غضروف مفصل کمک کند. ماهیچه های قوی از مفاصل حمایت می کنند و بار را کاهش می دهند. یک [متاآنالیز] در سال 2012 نشان داد که [فعالیت بدنی] امید به زندگی مردان و زنان را به میزان [حدود] 3.7 سال افزایش داد. کارولین دین، MD، ND، نویسنده معجزه منیزیم و 365 راه برای تقویت قدرت مغز: نکات، ورزش، توصیه می گوید.

کاردیو انجام دهید

در سال 2016 یک تحقیق بیانگر این موضوع بود که سه نوع ورزش برای داشتن طول عمر عبارتند از ورزش های راکت مثل تنیس و راکتبال ، ورزش شنا و ایروبیک. به طور کلی می توان گفت که تقریبا 44 درصد از افراد سطح های توصیه شده در مورد سلامتی عمومی را رعایت کرده اند. در بین افرادی که هر هفته 150 دقیقه فعالیت متوسط ​​تا شدید انجام می دادند، افرادی که ورزش راکت انجام می دادند در مقایسه با افرادی که ورزش راکت انجام نمی دادند، 47 درصد کمتر در معرض خطر مرگ در طول مطالعه 9 ساله قرار داشتند. به گفته دین، شناگران 28 درصد کمتر در معرض خطر مرگ و ایروبیک بودند و 27 درصد کمتر در معرض خطر مرگ بودند.

مکمل منیزیم مصرف کنید

“منیزیم معدنی یک ماده مغذی انرژی حیاتی است که من از آن استفاده می کنم و به بیماران خود توصیه می کنم تا انرژی و تمرکز ذهنی خود را در طول روز حفظ کنند. از بین 700-800 آنزیم وابسته به منیزیم، مهمترین واکنش آنزیمی شامل ایجاد انرژی است. با فعال کردن آدنوزین تری فسفات (ATP)، مولکول اصلی ذخیره انرژی بدن، که برای عملکرد صحیح به منیزیم نیاز دارد و به بهبود سطح انرژی شما کمک می کند. دین می گوید: شلیک کردن و هم برای ورزش و هم برای ریکاوری پس از ورزش.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا