متفرقه

چگونه لپ تاپ خود را در ماشین شارژ کنیم

چه با وسیله نقلیه شخصی خود در یک سفر جاده ای باشید و چه در هنگام فرود هواپیمای خود ماشینی را کرایه کنید، می توانید از قدرت تولید شده آن بهره ببرید. استفاده از آن برای شارژ لپ تاپ بسیار ساده است. با این حال، شما به دو چیز نیاز خواهید داشت:

آداپتور برق متناوب (کانکتور USB نوع A در یک طرف کانکتور USB-C در طرف دیگر). این آداپتور USB Type A به USB-C برای استفاده در خودرو عالی است

شارژر ماشین USB

مثل یک، دو، سه آسان است. برای شارژ لپ تاپ در ماشین:

موتورت رو روشن کن

شارژر خودرو را به درگاه شارژ وسیله نقلیه خود وصل کنید (شاید حتی به شارژر ماشین نیاز نداشته باشید زیرا بسیاری از خودروهای جدید دارای پورت های USB هستند که می توانید به آن وصل کنید)

کانکتور USB-C را به لپ تاپ خود وصل کنید

توجه: هرگز لپ تاپ خود را بدون نظارت در وسیله نقلیه و در دید واضح رها نکنید. این می تواند آن را در برابر سرقت یا آسیب ناشی از گرمای بیش از حد آسیب پذیرتر کند.

چگونه لپ تاپ خود را با پاوربانک شارژ کنیم

یکی از ساده ترین راه ها برای شارژ لپ تاپ استفاده از پاور بانک است. پاور بانک در اصل یک باتری قابل حمل برای لپ تاپ شما است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پاور بانک را به لپ تاپ خود وصل کنید. بهترین چیز در مورد پاوربانک ها این است که در حین شارژ کردن لپ تاپ شما نیازی به وصل شدن به پریز ندارند.

پاور بانک ها در مدل های مختلفی عرضه می شوند و همه آنها با ظرفیت شارژ یکسان ساخته نمی شوند. می‌توانید لپ‌تاپ‌های کم‌قدرت‌تر را با پاوربانک USB Type A شارژ کنید. اگر می‌خواهید لپ‌تاپ قدرتمندتری مانند یک ایستگاه کاری موبایل شارژ کنید، باید یک پاوربانک مبتنی بر USB-C تهیه کنید. پاوربانک‌های USB-C می‌توانند دستگاه‌های USB دیگر مانند تلفن هوشمند یا تبلت شما را نیز تغذیه کنند.

به احتمال زیاد، پاوربانک شما شارژ کافی برای شارژ باتری لپ تاپ خود را تنها یک یا دو بار خواهد داشت، به خصوص اگر لپ تاپ پرقدرت تری را شارژ می کنید. مهم است که به یاد داشته باشید آن را به پریز وصل کنید و شارژ آن را دوباره پر کنید. وقتی شارژ پاوربانک شما تمام می شود، نمی توانید از آن برای شارژ مجدد لپ تاپ خود استفاده کنید.

به همین دلیل بهتر است پاور بانک خود را فقط برای زمانی که واقعاً به آن نیاز دارید رزرو کنید – مانند زمانی که به طور تصادفی شارژر لپ تاپ خود را گم می کنید. پاوربانک خود را همیشه داخل کیف لپ تاپ خود نگه دارید. https://honarfardi.com/public-skills/others/websites-to-buy-and-sell-cars/

یک کیف یا کیف لپ تاپ تهیه کنید

هر زمان که به جاده می‌روید، خواه مسافت طولانی را طی کنید، در اروپا کوله‌پشتی می‌گردید، یا فقط به یک تعطیلات آخر هفته می‌روید، همیشه باید یک کیف لپ‌تاپ یا کوله‌پشتی به همراه داشته باشید. کیف لپ تاپ فقط برای نگهداری لپ تاپ شما نیست. همچنین باید لوازم جانبی را در آن نگه دارید که در صورت گم شدن سیم برق از آنها برای شارژ مجدد لپ تاپ خود استفاده کنید. در واقع، شما باید لوازم جانبی را نگه دارید که بتواند تمام دستگاه های الکترونیکی شما را شارژ کند.

اولین کاری که یک کیف لپ تاپ انجام می دهد این است که از لپ تاپ شما محافظت کند. بسیاری از کیف های لپ تاپ اچ پی از پارچه و زیپ مقاوم در برابر آب و هوا ساخته شده اند که می توانند در برابر باران یا تگرگ مقاومت کنند. فضای داخلی کیف ها معمولاً با مواد نرم و ضربه گیر پوشانده شده است که در صورت افتادن اشتباه از لپ تاپ یا اگر مسیر جاده ای شما سخت شود و کیف لپ تاپ شما در صندلی عقب شروع به پریدن کند، از لپ تاپ شما محافظت می کند.

مسلما مقاوم ترین کیف لپ تاپ اچ پی آستین چرمی اسپلیت HP Spectre 13.3 است که برای ماجراجویی با کالیبر ایندیانا جونز به اندازه کافی سخت است.

بهترین کیسه ها همچنین دارای ویژگی های حفاظتی ویژه در برابر خوانندگان RFID هستند. اگر کارت های اعتباری یا نقدی با خود حمل می کنید، بدانید که دستگاه هایی وجود دارند که می توانند اطلاعات کارت شما را از فاصله کوتاهی اسکن کنند. درست است. یک دزد سایبری با دسترسی به چنین دستگاهی می تواند پشت سر شما در صف کافی شاپ بایستد و بدون اینکه شما بدانید اطلاعات شخصی و مالی شما را از روی کارتتان اسکن کند.

آنها ممکن است واقعاً این کار را در کافی شاپ انجام ندهند، زیرا انجام این کار بدون جلب توجه به خود دشوار است. اما اغلب در خیابان یا در حمل و نقل عمومی اتفاق می افتد. بسیاری از کیسه‌های لپ‌تاپ HP دارای جیب‌های زیپ‌دار خارجی هستند که در برابر اسکن RFID مقاوم هستند، بنابراین چه در سراسر جهان یا در سراسر شهر سفر کنید، می‌توانید با خیال راحت کارت‌های اعتباری و نقدی خود را بدون نگرانی از هک شدن توسط سایبری در کیسه ذخیره کنید. دزد.

همچنین ایده بدی نیست که یک کوله پشتی کامل برای لپ تاپ خود تهیه کنید. کوله پشتی کمی ارگونومیک تر از کیف لپ تاپ است و شما را قادر می سازد تا تعداد زیادی دستگاه الکترونیکی را درون آن فشار دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا