آموزشی

نکاتی در باره ی ایستگاه کاری رایانه ای

ایستگاه های کاری دوام بیشتری دارند

ایستگاه های کاری دوام بیشتری نسبت به لپ تاپ ها (از چه سایتی لپتاپ بخریم) و دسکتاپ های تجاری استاندارد دارند زیرا از قطعات با کیفیت بالاتری استفاده می کنند. علاوه بر این، در حالی که اکثر رایانه‌های امروزی به طور فزاینده‌ای با اجزای حالت جامد ساخته می‌شوند و قطعات متحرک کمی در طول زمان فرسوده می‌شوند، ایستگاه‌های کاری تحت آزمایش‌های سخت قرار می‌گیرند تا بتوانند سخت‌ترین حجم کاری را تحمل کنند.

برای مثال، رایانه‌های HP تحت آزمایش‌های درجه نظامی، از جمله آزمایش‌های افتادن، شن، لرزش، دمای شدید، ارتفاع، و رطوبت قرار می‌گیرند. تست Mil-Spec توسط دولت ایالات متحده ایجاد شد و توسط HP® در تمام رایانه‌های شخصی تجاری آن پذیرفته شد. این بدان معناست که اگر دوام یک نگرانی کلیدی است، هم ایستگاه های کاری و هم رایانه های شخصی HP روزمره به یک اندازه انتخاب های خوبی هستند.

ایستگاه های کاری قابل گسترش هستند

جریان های کاری پیشرفته مانند علم داده و طراحی سه بعدی دائماً در حال تکامل هستند و رایانه شخصی باید با آنها تکامل یابد. قابلیت گسترش در این محیط با تغییر سریع کلیدی است و امکان ارتقا به حافظه، هارد دیسک و GPUهای جدیدتر و قدرتمندتر را فراهم می کند.

بیشتر ایستگاه‌های کاری نسبت به رایانه‌های شخصی (معرفی بهترین سایت برای خرید کامپیوتر) سنتی قابل ارتقا هستند، با ورودی‌هایی مانند ایستگاه کاری HP Z6 به طور مداوم در بین قابل ارتقاترین ماشین‌های موجود در بازار رتبه‌بندی می‌شوند. اگر شما یا کارمندانتان مهندس، طراح سه بعدی، ویرایشگر ویدیو یا دانشمند داده هستید، از قابلیت گسترش ایستگاه های کاری قدردانی خواهید کرد.

چه گردش کارها و عناوین شغلی به ایستگاه های کاری نیاز دارند؟

پاسخ واقعی به سوال ایستگاه کاری در مقابل دسکتاپ یا لپ تاپ به گردش کار بستگی دارد. ما چندین بار در این مقاله به مهندسان، دانشمندان داده، ویرایشگرهای ویدئویی و طراحان سه بعدی اشاره کرده ایم. اکنون بیایید با دقت بیشتری به این موضوع نگاه کنیم که چرا هر یک از این کارمندان از یک ایستگاه کاری سود می برند و چرا سایر انواع گردش کار با رایانه های شخصی استاندارد به خوبی انجام می شوند.

1. دانشمندان داده

دانشمندان داده که با مجموعه داده های عظیم و مدل سازی پیچیده کار می کنند، به نیروی اضافی ایستگاه کاری نیاز دارند. ابزارهای یادگیری عمیق مانند TensorFlow و Keras و محاسبات موازی با CUDA نیاز به پردازنده‌ها و GPUهای قوی دارند و حتی یک نقص کوچک می‌تواند بینش‌های کلیدی کسب‌وکار را قبل از شروع به کار خنثی کند.

ایستگاه‌های کاری با پیش‌بارگذاری نرم‌افزار علم داده‌های اچ‌پی، به مهندسان علم داده این قدرت را می‌دهند که بدون برخورد با موانع فناوری اطلاعات، بینش‌های مدیریت کسب‌وکار را از دریایی از داده‌ها استخراج کنند.

2. طراحان سه بعدی

ایستگاه های کاری ابزار انتخابی برای هنرمندان و طراحانی است که مدل سازی سه بعدی پیچیده را انجام می دهند. رندر کردن طرح ها به صورت سه بعدی قدرت پردازش زیادی را می طلبد. کارت گرافیک پیشرفته ایستگاه کاری رندر دقیق را تضمین می کند، اما همچنین با انجام رندرهای پیچیده در زمان واقعی، در وقت کارکنان صرفه جویی می کند.

فضای ذخیره سازی SSD بزرگتر ایستگاه کاری (معمولاً 1 ترابایت یا بیشتر) و فضای حافظه می تواند پروژه های بزرگ را به صورت داخلی مدیریت و ذخیره کند، که به معنای دسترسی سریعتر به کار شما است.

3. مهندسان

پردازنده‌های سریع‌تر ایستگاه کاری با چندین هسته و پردازنده‌های گرافیکی قوی‌تر به مهندسان این امکان را می‌دهد تا بدون نگرانی کارهای دقیق CAD را پردازش کنند. یک ایستگاه کاری می تواند با افزایش سرعت کارها بدون نیاز به فضای اداری اضافی، بهره وری مهندس را افزایش دهد.

با رشد 45 درصدی الزامات محاسباتی طراحی در سال، ایستگاه های کاری برای مهندسان در تمام صنایع ضروری است. مهندسي كه لوازم يا محصول بعدي شما را طراحي مي‌كند، بدون آن از پا درمي‌آيد.

4. ویرایشگرهای ویدئویی

نمایشگرها و دوربین‌های با وضوح بالا امروزی با حجم فایل‌های عظیمی کار می‌کنند که نیاز به نیروی اضافی یک ایستگاه کاری دارد. در نظر بگیرید که ویدیوی 4K در سطح مصرف کننده بیش از 8 میلیون پیکسل در هر فریم بسته بندی می کند. این باعث می شود اندازه فایل های امروزی تقریباً 20 برابر بزرگتر از ویدیوهای SD سال گذشته باشد.

برای پردازش پروژه های ویدئویی با آن اندازه فایل های عظیم، ویرایشگرهای ویدئویی برای حفظ بهره وری به ایستگاه های کاری نیاز دارند. یک ایستگاه کاری به ویرایشگر ویدیو کمک می کند تا به جای مبارزه با کمبودهای سخت افزاری و نرم افزاری، روی ایجاد ویدیوی عالی تمرکز کند.

5. متخصصان بازاریابی

کار با فایل های بزرگ از تیم طراحی گرافیک یا عکس نیاز به قدرت پردازش فراوانی دارد. طراحان گرافیک و ویرایشگرهای عکس می توانند کارایی خود را با یک ایستگاه کاری افزایش دهند.

6. متخصصان مراقبت های بهداشتی

متخصصان مراقبت های بهداشتی که در مجموعه داده های بزرگ حفاری می کنند، نباید منتظر برنامه های ابری یا اجزای سطح کسب و کار باشند تا اعداد را کاهش دهند. استخدام استعدادهای برتر مراقبت‌های بهداشتی و سپس قرار دادن آن‌ها با رایانه‌های شخصی استاندارد، تنگنای روزمره را برای آنها ایجاد می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا