متفرقه

در کجای آلمان به طور گسترده فرانسوی صحبت می شود؟

اگر نزدیک به یک نفر از هر پنج نفر در آلمان تا حدی به زبان فرانسه صحبت می کنند، کجا پیدا می شوند؟ اگر می دانید به دنبال چه کسی باشید، راهی وجود دارد که آنها را با اطمینان بیشتری پیدا کنید.

زبان فرانسه توسط دانش آموزان جوان تر ژیمناستیک و دانش آموزان دانشگاه و همچنین کسانی که در نزدیکی مرز فرانسه هستند صحبت می شود. بسیاری از فرانسوی‌ها در آلمان در سطح پایین‌تری خواهند بود، مگر اینکه از اتباع خارجی فرانسوی، مهاجران یا دانشجویان پیشرفته‌ای که در رشته زبان فرانسه تحصیل می‌کنند باشند.

علاوه بر این، می‌توانید مطمئن باشید که فرانسوی‌های بیشتری را در مناطق پرجمعیت‌تر پیدا می‌کنید، زیرا تجارت، گردشگری و فرصت‌های شغلی برخی از جاذبه‌های اصلی برای مهاجران و مهاجران فرانسوی زبان هستند. بیایید به برخی از شهرهای بزرگ که فرصت بیشتری برای یافتن فرانسوی زبانان می دهند نگاه کنیم.

برلین

(جمعیت 3,426,354)

پایتخت آلمان یک شهر واقعا بین المللی است. میزبان زبان ها و فرهنگ های سراسر جهان است. ترکی، اسپانیایی، فرانسوی و حتی انگلیسی (آمریکایی و انگلیسی) را در سرتاسر شهر خواهید دید.

فرانسه منطقه خود را خواهد داشت و با توجه به اینکه برخی از برلینی‌ها خودشان فرانسوی صحبت می‌کنند، یافتن آن در آنجا بسیار بهتر از سایر شهرها یا شهرستان‌ها است. تجارت بین‌المللی، سیاست و آموزش همگی در برلین متمرکز شده‌اند و به فضای دعوت‌کننده برای فرانسه و سایر زبان‌ها کمک می‌کنند.

Humboldt-Universität zu Berlin یکی از بزرگترین دانشگاه های شهر با 32500 دانشجو و میزبان زبان ها و فرهنگ های مختلف است. فرانسوی در اینجا بیشتر از جاهای دیگر یافت می شود.

در چندین سفرمان به برلین، شوهرم مت مرتباً با مردم داخل و اطراف پردیس هامبولت و آلته استاد (شهر قدیمی) صحبت می‌کرد. او زبان ها را از همه جا می شنید که یکی از آنها فرانسوی بود. مطمئناً بسیار نادرتر از انگلیسی بود، اما اگر مشخص شود می توان آن را پیدا کرد.

اشتوتگارت

(جمعیت 589793)

اشتوتگارت شهری ثروتمند است که دستانش در بازار پرسود مهندسی و ساخت خودرو آلمان است. مردم نسبتاً تحصیل کرده هستند، بنابراین شما افراد زیادی را خواهید یافت که حداقل دانش آکادمیک فرانسه را دارند. از آنجایی که آموزش و صنایع خودروسازی آلمان در سطح جهانی قرار دارند، جای تعجب نیست.

Universität Stuttgart یک دانشگاه تحقیقاتی پیشرو در قلب بادن-وورتمبرگ است که میزبان دانشجویان بین المللی از سراسر جهان است. این ارتباطات دانشجویان و محققان فرانسوی زبان را به همراه دارد و همچنین اتباع آلمانی را به یادگیری این زبان تشویق می کند.

وقتی مت با خواهرش و دخترمان لکسی به اشتوتگارت رفتند، رستوران‌های کوچک فرانسوی و بخش‌های فرانسوی را در کتاب‌فروشی‌ها دیدند، اما متوجه نشدند که به زبان فرانسه آشکارا صحبت می‌شود. این بدان معنا نیست که وجود نداشت، فقط ممکن است برای یافتن آن کمی کند و کاو لازم باشد.

هایدلبرگ

(جمعیت 143345)

هایدلبرگ صدها سال پیش در مرکز درگیری فرانسه با اشراف آلمانی، محل آغاز جنگ سی ساله بین پروتستان ها و کاتولیک ها، و خانه یکی از مهم ترین سازه های رنسانس در اروپا: هایدلبرگ شلوس (قلعه هایدلبرگ) بود. .

این قلعه که اکنون به ویرانه‌ای تبدیل شده است، بخشی از آن در اثر شلیک توپ‌های فرانسوی و بخشی نیز توسط آتش افروزان فرانسوی ویران شد. این شهر بر روی تپه مشرف به شهر قدیمی (alte Stadt) به عنوان گواهی بر تاریخ بین فرانسه و آلمان قرار دارد.

دانشگاه هایدلبرگ با 30800 دانشجوی خود بخش قابل توجهی از جمعیت شهرها را تشکیل می دهد. این محیط دانشگاهی همراه با موقعیت جغرافیایی و سابقه طولانی که شهر را به فرانسه متصل می کند، یافتن زبان فرانسه را امکان پذیر می کند.

مات به هایدلبرگ سفر کرد و در آن اقامت کرد و متوجه معماری فرانسوی، تأثیرات و دیگر آثار باقی مانده از تاریخ شد، اما به زبان فرانسوی آشکارا صحبت نمی شد. این تا حدی به دلیل تمرکز لیزری دولت آلمان برای ترویج زبان آلمانی به مردمش و این احساس عمومی است که بسیاری از مردم آنجا به چندین زبان صحبت می کنند.

آلمانی است که ابتدا با مردم محلی صحبت می کنید، اما اگر لهجه ای را تشخیص دهند، بسیاری سعی می کنند به زبان مادری شما با شما صحبت کنند. اگر اتفاقاً فرانسوی است، احتمال زیادی وجود دارد که برخی در آن با شما صحبت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا