روانشناسی

روانشناسی جذب کردن زنان ( زنان به دنبال چه هستند؟)

قدرت جذب عاطفی

پس بیایید اکنون به چیزهای جالب بپردازیم: جذابیت عاطفی و نحوه ایجاد آن با شخص دیگری.

جذابیت عاطفی به این بستگی دارد که شما چگونه احساس دیگری را ایجاد می کنید. این می تواند به روش های مختلفی ایجاد شود: از طریق لمس، فرمون ها، زبان بدن، رفتار، لحن صدای شما، شوخ طبعی، اعتماد به نفس و آسیب پذیری. (آسیب پذیری واقعاً بزرگ است.)

می بینید، همه این چیزها برای صحبت در مورد آنها آنقدرها جذاب نیستند، زیرا آنها به اندازه گفتن به کسی عملی نیستند: “هی، فقط پنج بار در هفته به باشگاه بروید، شکم شش تکه ایجاد کنید، و زنان شما را می خواهند. !» (اگرچه این کاملاً مزخرف است، درست نیست، و من شاهد زنده آن هستم.)

احساسات نیز عجیب و غریب هستند و گاهی درک آنها دشوار است. به عنوان مثال، معمولاً ایجاد یک احساس منفی در یک فرد بسیار بهتر از ایجاد هیچ احساسی است.

بدترین وضعیت، به خصوص در روابط عاشقانه، وسط است. این زمانی است که شما در آن منطقه خاکستری عجیب و غریب می مانید که مردم نسبت به شما بی تفاوت هستند. توصیه می کنیم برای خروج از این منطقه بهترین فیلم های درام را تماشا کنید. از عشقی که در این فیلم ها وجود دارد الهام بگیرید.

چرا اینطور است؟ چرا تحریک یک احساس منفی بهتر از بی احساسی است؟

برای عاشق شدن، مردم باید تصویر ذهنی از شما داشته باشند. اگر تصور ذهنی از شخص دیگری نداشته باشید، نمی توانید عاشق او شوید. اگر حتی به شخص دیگری فکر نمی کنید، پس هیچ شانسی برای عشق وجود ندارد.

به نظر می رسد یک احساس منفی نتیجه بدتری نسبت به ماندن در منطقه خنثی است، جایی که مردم درباره شما منفی یا مثبت فکر نمی کنند. در واقع، حتی اگر شخصی نسبت به شما احساس منفی داشته باشد، در مورد شما بسیار فکر خواهد کرد.

آنها فکر می کنند، “اوه، آن احمق. چرا این را گفت؟ او بسیار متکبر است.» مقاله های علمی زیادی در این موضوعات نوشته شده است. – منبع– آن ها را بخوانید تا بتوانید روابط عاطفی خود را با همسرتان بهبود ببخشید.

همه ما بارها آن را در فیلم‌ها دیده‌ایم، و شاید شما هم آن را در زندگی واقعی دیده باشید: جایی که زن یک معشوق واقعی است، و از نظر تئوری، با هر یک از پسرهای خوب که همه او را می‌خواهند، خوشحال می‌شود. اما او هنوز هم احمقی را انتخاب می کند که هر مرد دیگری می داند قرار است قلب او را بشکند.

ما بقیه شرایط را می دانیم و هنوز او او را انتخاب می کند. تنها دلیل آن این است که او می تواند یک واکنش عاطفی را در او ایجاد کند و احساسات همیشه هیجان انگیز هستند.

یک واکنش احساسی، حتی اگر یک ترن هوایی باشد، هیجان انگیز است. این باعث می شود که احساس کنیم زنده ایم، داریم زندگی می کنیم، در حال گذراندن این چیزی هستیم که زندگی نامیده می شود و فقط آن را هدر نمی دهیم. ما فقط نمی گذاریم روزها بگذرند.

بدترین چیز این است که وقتی با کسی هستی که نسبت به او بی تفاوتی، همه چیز با چنین فردی خسته کننده است. شما احساس حمایت نمی کنید تو هیچ حسی نسبت بهشون نداری

البته، احساسات منفی همیشه لزوماً به عشق، عشق، ازدواج و همه چیز منتهی نمی شوند، اما حداقل به شما فرصت می دهند. از سوی دیگر، هیچ احساسی به شما شانس صفر نمی دهد… و من گواه کامل آن هستم.

با وجود اینکه من به عنوان یک عکاس کار می‌کردم و تمام روز توسط زنان زیبا احاطه شده بودم، هیچ چیز – هیچ چیز – نمی‌توانست این وضعیت را برطرف کند تا زمانی که یاد گرفتم چگونه واکنش عاطفی را در زنان ایجاد کنم. تا اینکه بتوانم سعی کنم آنها را در سطح احساسی به جای عقلانی جذب کنم.

هنگامی که این کار را انجام دادم، تمام مهارت هایی که آموخته بودم و سایر اشکال جذابیت منطقی برای من بسیار مفید بودند زیرا جذابیت من را بیش از پیش افزایش دادند.

حالا، من سعی نمی‌کردم فقط روی کاغذ بهترین مرد شوم، اما در واقع توانستم آنها را در سطح احساسی جذب کنم. و بعد از آن، من تمام این چیزهای بزرگ دیگر را نیز برایم پیش می‌برد.

من واقعاً شما را تشویق می کنم که دست به کار شوید و روی جذب افراد در سطح احساسی کار کنید.

امیدوارم این درس در مورد جذابیت عقلانی و احساسی برای شما مفید بوده باشد. ای کاش در نوجوانی به این مطالب گوش می‌دادم، اما متأسفانه فقط به خودم و آنچه فکر می‌کردم زنان می‌خواهند گوش می‌دادم و هیچ سرنخی نداشتم. https://honarfardi.com/public-skills/others/top-beauty-saloons/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا